مدارک لازم جهت رسیدگی به پرونده های خسارت مالی بیمه شخص ثالث ( با گزارش سازش مقامات انتظامی )

۱– اصل گزارش مقامات انتظامی ( کروکی )

۲- اصل و تصویر بیمه نامه زیاندیده و تصویر بیمه نامه مقصر حادثه

۳-اصل برگ اعلام خسارت ( بیمه نامه )

۴- اصل و تصویر کارت شناسایی یا شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه زیاندیده و تصویر کارت شناسایی یا شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه مقصر

۵- اصل و تصویر کارت ملی زیاندیده و تصویر کارت ملی مقصر

۶ – حضور مقصر حادثه به همراه وسیله نقلیه حسب مورد

۷- ارائه فاکتور رسمی لوازم/ داغی قطعات


مراحل دریافت خسارت مالی بیمه شخص ثالث :

۱– مراجعه زیاندیده ( راننده / مالک / بیمه گذار / نماینده قانونی ) به بخش پذیرش جهت اعلام خسارت و تشکیل پرونده

۲- مراجعه به بخش ارزیابی خسارت به همراه پرونده مربوطه جهت برآورد خسارت

۳- مراجعه به بخش پذیرش با توجه به شرایط پرونده و انجام اقدامات ذیل

۳-۱- مراجعه به بخش صدور چک ودریافت خسارت

۳-۲- اقدام جهت انجام تعمیرات ورفع نواقص احتمالی پرونده

۴- دریافت پرونده از بایگانی و مراجعه به بخش کارشناسی خسارت جهت رویت سلامت وسیله نقلیه و ارائه فاکتور و داغی لوازم در صورت نیاز

۵- مراجعه به بخش صدور چک و دریافت خسارت