۱– اصل گزارش مقامات انتظامی ( کروکی )
۲- اصل و تصویر بیمه نامه زیاندیده و تصویر بیمه نامه مقصر حادثه
۳-اصل برگ اعلام خسارت ( بیمه نامه )
۴- اصل و تصویر کارت شناسایی یا شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه زیاندیده و تصویر کارت شناسایی یا شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه مقصر
۵- اصل و تصویر کارت ملی زیاندیده و تصویر کارت ملی مقصر
۶ – حضور مقصر حادثه به همراه وسیله نقلیه حسب مورد
۷- ارائه فاکتور رسمی لوازم/ داغی قطعات
مراحل دریافت خسارت مالی بیمه شخص ثالث :
۱– مراجعه زیاندیده ( راننده / مالک / بیمه گذار / نماینده قانونی ) به بخش پذیرش جهت اعلام خسارت و تشکیل پرونده
۲- مراجعه به بخش ارزیابی خسارت به همراه پرونده مربوطه جهت برآورد خسارت
۳- مراجعه به بخش پذیرش با توجه به شرایط پرونده و انجام اقدامات ذیل
۳-۱- مراجعه به بخش صدور چک ودریافت خسارت
۳-۲- اقدام جهت انجام تعمیرات ورفع نواقص احتمالی پرونده
۴- دریافت پرونده از بایگانی و مراجعه به بخش کارشناسی خسارت جهت رویت سلامت وسیله نقلیه و ارائه فاکتور و داغی لوازم در صورت نیاز
۵- مراجعه به بخش صدور چک و دریافت خسارت